Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Повернення та Обмін придбаних товарів Відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів», споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Обмін чи повернення придбаного товару здійснюється протягом 14 календарних днів із дня покупки. Варто пам'ятати, що обмін товару належної якості провадиться у разі, якщо товар не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики. Не приймаються для обміну (повернення) пошкоджений будь-яким чином товар, у тому числі заплямований, порваний, обрізаний, затертий, після впливу води, миючих та інших хімічних речовин, сушіння, з ознаками чищення або іншими явними ознаками його використання. Магазини «Килимовий Ярмарок» здійснюють обмін або приймають у покупців продані ним килимові вироби лише за умови, якщо покупцем збережено розрахунковий документ, виданий йому разом із проданим товаром. Також звертаємо Вашу увагу, що відповідно до положень Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів», незалежно від ознак використання не підлягають обміну та поверненню килимові вироби метражні. Метражними вважаються килимові вироби, які продаються на відріз, тобто відрізаються за індивідуальними розмірами покупця. Відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів», якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахунком вартості, або розірвати договір та отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому надходженні відповідного товару у продаж. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки зі споживачем проводяться з вартості товару тимчасово його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві в день розірвання договору, а у разі неможливості повернути гроші в день розірвання договору – в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом 7 днів. Дякую за розуміння і просимо бути уважними при виборі товару!
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.